Belka
Wtorek, 19 Marca 2024   imieniny: Bogdan, Marek
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Eksperci Energi podsumowują letnie dyżury

Data publikacji: 2017-09-27, Data modyfikacji: 2017-09-27
A A AWydrukDrukuj  
 
Eksperci Energi podsumowują letnie dyżury

Ponad pięćdziesiąt spraw zarejestrowali pracownicy Grupy Energa podczas spotkań z czytelnikami w Płocku, Grudziądzu i Toruniu. Choć klienci zgłaszali zróżnicowane problemy, w tym kilka szczególnie skomplikowanych, większość została pomyślnie rozwiązana. Najtrudniejsze przypadki czekają jedynie na ostatnie decyzje i konsultacje, aby również znaleźć szczęśliwy finał.

W ostatnich miesiącach specjaliści Grupy Energa: Andrzej Lis-Radomski i Grzegorz Baran z Energi SA oraz Stanisław Konował, Rzecznik Klienta z Energi Obrót, prowadzili dyżury eksperckie w lokalnych mediach środkowej Polski. Odwiedzili redakcje "Portalu Płock", grudziądzkiego oddziału „Gazety Pomorskiej” oraz „Nowości Dziennika Toruńskiego”. Były to kolejne tego typu działania po spotkaniach z czytelnikami „Głosu Pomorza” w Słupsku i „Głosu Koszalińskiego” w Koszalinie.

– Dyżury prasowe to jeden ze sposobów, w jaki docieramy do lokalnych społeczności, budujemy relacje z klientami, a także mediami naszego regionu. Dzięki tej współpracy jesteśmy w stanie skuteczniej rozwiązywać problemy dotykające odbiorców energii. Przezwyciężyliśmy trudności związane z brakiem faktur. Teraz naszym priorytetem jest odbudowa zaufania. Wsparcie ze strony lokalnych mediów ułatwia nam kontakt z klientami, zwłaszcza tymi, którzy borykają się z kłopotami. Chcemy również, aby nasze działania były jak najbardziej przejrzyste – zapewnia Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Grupy Energa.

Łącznie podczas trzech dyżurów eksperci gdańskiej firmy przyjęli około 50 zgłoszeń od klientów, dotyczących bardzo różnorodnych spraw. Czytelnicy lokalnych mediów pytali m.in. o rozliczenia prosumenckie, zasady odczytywania i konserwacji liczników oraz sposoby zgłaszania awarii. Niektórzy kwestionowali wysokość zużycia prądu, na podstawie którego wystawiono rachunki. Inni zgłaszali brak kopii umowy i faktury przysyłane na zmarłych krewnych. Co warte odnotowania, podczas trzech dyżurów jedynie w Grudziądzu w nieco większej skali pojawiły się zgłoszenia od klientów długotrwale nieotrzymujących faktur.

Część z osób, których on dotyczył, powracała do nas od innych sprzedawców energii elektrycznej. Niestety, prawidłowa aktywacja takich umów wymaga bardziej złożonych działań, niż w innych przypadkach, stąd okresowy brak rachunków. Przypadki dotyczące powrotów do Energi Obrót to nieco inne zjawisko, niż zażegnany ostatnio problem z nieterminowym wystawianiem faktur znany z doniesień medialnych. Choć jego skala jest niewielka, jest on przez nas traktowany równie priorytetowo i sukcesywnie rozwiązywany. Co należy podkreślić, problem dotknął jedynie klientów powracających do Energi w okresie wprowadzenia i stabilizacji nowego systemu obsługi klientów. Osoby, które obecnie zawierają z nami tego typu umowy, mogą być spokojne, że nie spotkają ich podobne problemy – zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Z kolei w Toruniu i Płocku sygnały o opóźniających się rachunkach należały do zdecydowanej mniejszości.

 Bez wątpienia świadczy to o tym, że Energa z działającym od marca nowym zarządem dowiodła skuteczności w rozwiązywaniu trudnych sytuacji. Każdy system informatyczny obarczony jest minimalnym ryzykiem błędu i pojedyncze problemy wciąż będą się pojawiać, ale nie mamy wątpliwości, że będziemy w stanie rozwiązywać je jeszcze szybciej i sprawniej, niż dotychczas – dodaje w związku z tym Lis-Radomski.

Dzięki wiedzy i sprawnym działaniom pracowników Energi część wątpliwości klientów można było wyjaśnić od razu, już na miejscu. Eksperci tłumaczyli na przykład jak działają urządzenia pomiarowe i skąd wynikają różnice w wysokościach faktur, wywołane umowami zawartymi na dwa różne punkty poboru energii elektrycznej z różnymi sprzedawcami. Pomimo wysokiego niekiedy stopnia skomplikowania i znacznej liczby zgłoszeń, większość problemów klientów znalazła już szczęśliwy finał.

– Na rozwiązanie czekają już tylko pojedyncze przypadki o szczególnej trudności, które wymagają dodatkowych konsultacji eksperckich, a w niektórych sprawach przeprowadzenia nadzwyczajnych procedur w obrębie systemów informatycznych. Nasi specjaliści traktują wszystkie pozostałe jeszcze sprawy priorytetowo i cały czas dokładają starań, aby pomyślnie zakończyć wszystkie nierozwiązane zgłoszenia z dyżurów – zapewnia Grzegorz Baran.

Podczas dyżuru w Płocku eksperci Energi po raz pierwszy mieli też okazję odebrać sygnały od czytelników za pośrednictwem Facebooka lokalnej redakcji. To właśnie poprzez komentarze na portalu społecznościowym o swoich problemach informowała część odbiorców „Portalu Płock”. Niestety, w przypadku kilku z nich dane niezbędne do identyfikacji klientów okazały się niewystarczające, klienci nie odpowiedzieli też na prośby o uzupełnienie.

– W większości przypadków samo imię i nazwisko to niestety zbyt mało, by odszukać konkretnego klienta. Nie chcemy, aby pozostali bez pomocy, dlatego cały czas zachęcamy do kontaktu najprostszymi i najwygodniejszymi ścieżkami: pod numerem telefonu 555 555 555 lub przez formularz na stronie – mówi Stanisław Konował, Rzecznik Klienta Energi Obrót.

Biuro prasowe Grupy Energa dziękuje redakcjom „Portalu Płock”, grudziądzkiej „Gazety Pomorskiej” oraz „Nowości Dziennika Toruńskiego” za współpracę i przyjęcie ekspertów.

Grupa ENERGA, Źródło artykułu: infowire.pl, Autor zdjęć: Grupa ENERGA
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
 




Brak sond
 
Newsletter
Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
 
 
płocki

Powiat płocki - stolicą i siedzibą władz powiatu znajdującego się w województwie mazowieckim jest miasto Płock. Powiat powstał wskutek reformy administracyjnej przeprowadzonej w 1999 roku i zajmuje 1798 km², na których mieszka 110 tys. obywateli. W jego skład wchodzi gmina Drobin, Gąbin, Wyszogród, Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Łąck, Mała Wieś, Nowy Duninów, Radzanowo, Słubice, Słupno, Stara Biała, Staroźreby.

Będąc w Płocku, trzeba wybrać się do bazyliki katedralnej z XI w. Kaplica królewska kryje szczątki władców Polski: Bolesława Krzywoustego i Władysława Hermana. Do odpoczynku na łonie przyrody zapraszają gospodarstwa agroturystyczne. Wiejskie krajobrazy, urokliwe lasy i smak tradycyjnej kuchni staropolskiej to zachęta dla niejednego turysty.     

 

 

Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola